Reklamasjon

Reklamasjoner er regulert i Bustadoppføringslova og kjøpsloven. Disse lovene beskriver plikter og rettigheter i forbindelse med feil og mangler, og hvordan kunde og leverandør skal gå fram ved reklamasjonssaker.

Hvis det er forhold ved vår leveranse som du ønsker å reklamere på setter vi pris på at dette gjøres skriftlig via et eget skjema, som du finner på denne siden. Vær oppmerksom på at forhold som skyldes feil bruk eller manglende vedlikehold og etterbehandling, ikke er reklamasjonsberettiget.

Vær også oppmerksom på vindusglass er skjørt og kan påvirkes av mange ytre forhold. Se link til Glass og fasade foreningens veiledere for ytterligere informasjon: http://glassportal.no/teknisk-informasjon/veiledere/

Ved inspeksjon og utbedring av skader som ikke faller innenfor Rubicon’s ansvar faktureres kunde for medgått tid og materiell.

Husk jo bedre dokumentasjon vi får vedlagt denne rapporten – jo raskere kan vi hjelpe deg.

  • Dra og slipp filer her, eller
TOP